ANASAYFAKURUMSAL BİLGİLEREĞİTİM VE ÖĞRETİM PROGRAMLARI Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler (İngilizce)SERTİFİKA PROGRAMLARIÖĞRENCİLER İÇİN FAYDALI BİLGİLER, KAYNAKLAR VE SERVİSLERFAYDALI LİNKLER VE DÖKÜMANLARİLAVE VE DESTEKLEYİCİ BİLGİLER

SİYASET BİLİMİ VE ULUSLARARASI İLİŞKİLER (İNGİLİZCE) LİSANS PROGRAMI

Kazanılan Yeterlilik
Program Süresi (Yıl)
Toplam AKTS Kredisi
Öğretim Şekli
Yeterliliğin Düzeyi ve Öğrenme Alanı


Lisans Derecesi


4


240


Örgün
  • TYÇ Yeterlilik Türü: Lisans
  • TYÇ, TYYÇ, EQF-LLL, ISCED (2011): 6. Düzey
  • QF-EHEA: 1. Düzey
  • Yönelim: Akademik
  • Sınıflandırma (ISCED 2013): Temel Öğrenme Alanı:31
  • Kategori: Ana Yeterlilik

PEH İLE KÖÇ VE PÖÇ İLİŞKİSİ

(Üniversitemizdeki eğitim-öğretim programlarının öğrenme çıktıları, program eğitim hedefleri ve kurumsal düzeyde tanımlanmış olan kurumsal öğrenme çıktıları göz önünde bulundurularak tasarlanmaktadır. Aşağıdaki matris, ilgili eğitim-öğretim programı için tanımlanmış olan program öğrenme çıktıları ile programın eğitim hedefleri ve kurumsal öğrenme çıktıları arasındaki bağı göstermektedir.)
PROGRAM EĞİTİM HEDEFLERİ (PEH)
KİLİT PROGRAM ÖĞRENME ÇIKTILARI (KPÖÇ)
KURUMSAL ÖĞRENME ÇIKTILARI (KÖÇ)
KPÖÇ1 KPÖÇ2 KPÖÇ3 KPÖÇ4 KPÖÇ5
-Siyasal yapıları, kurumları ve aktörleri küresel ve yerel düzeyde kavramsal boyutuyla tanıyan bireyler haline gelmelerini sağlamak, -İş Yapma Problem Çözme Ve Çatışma Yönetimi
-Öğrencileri kuramla pratik arasında bağ kurabilen bireyler olarak yetiştirmek, -Liderlik Ve Takım Çalışması
-İşyerinde uygulama dönemi sayesinde bireysel olarak ve ekiple birlikte çalışma becerisine sahip olan, mesleki yaşamın gerektirdiği temel nitelikleri kazanmış bireyler yetiştirmek, -Etik ve Sosyal Sorumluluk
-Karşılaştırmalı düşünme yeteneğine sahip ve disiplinlerarası bir bakış açısı kazanmış bireyler yetiştirmek, -Yazılı ve Sözlü İletişim Ve Etkileşim
-Farklı bakış açılarına saygılı ve açık fikirli bireyler yetiştirmek, -Eleştirel Düşünebilme, Yaratıcı ve Yenilikçi Düşünce Geliştirme
-Kamusal yararı gözeten ve ayrımcılığa karşı kamusal aklı kullanan bireyler yetiştirmek. -Stratejik ve Girişimci Anlayış Geliştirebilme
-Sorumluluk Alma ve Bağımsız Karar Verebilme
-Değişimi Yönetebilme
-Öğrenmeyi Öğrenme, Kişisel ve Sosyal Gelişim
-Küresel Bakış Açısı Geliştirme
-Teknolojiyi Kullanabilme ve Dijital Yeterlilik
-Kültürel Bilinç ve İfade
-Sosyal ve Yurttaşlık Yeterliliği
-Yabancı Dilde İletişim